קטגוריות
הודעות

הסתיים שיפוט תחרות פרס עינת 2008

תהליך השיפוט של פרס עינת לשנת 2008 הסתיים. אנו מכריזים בזאת על עשרת הסיפורים שדורגו במקומות הראשונים, לפי סדר הגעתם לתחרות:

סיפור 9 – ילד העתיד
סיפור 14 – רוח גדולה באה
סיפור 16 – לא כלום
סיפור 25 – אחרית הימים
סיפור 36 – האיש התלוי
סיפור 45 – כל עתידו לפניו
סיפור 46 – אפס
סיפור 52 – הכול בסדר, הכול מתועד
סיפור 76 – מקרר של ארטיקים
סיפור 86 – ציוד למהפכנית המתחילה

מתוך עשרה סיפורים אלו, שלושה סיפורים יוכרזו ויזכו בפרסים בטקס חלוקת פרס עינת שיתקיים במסגרת טקס הנעילה של פסטיבל אייקון. הטקס יתקיים במוצאי שבת, 18 באוקטובר 2008 בשעה 20:30 בסינמטק תל-אביב, אולם 1. הכניסה חופשית, כולם מוזמנים.
שימו לב: בקרוב תוכרז באתר זה הצבעה לקראת פרס "חביב הקהל", בו תוכלו לבחור את הסיפור המועדף עליכם מבין עשרת הסיפורים שלעיל.

 

צוות שופטי התחרות:
אהוד מימון, יו"ר צוות השופטים – עורך "המימד העשירי", כתב העת של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה. מתרגם, מרצה וכותב על מדע בדיוני ופנטסיה.

גילי בר-הלל סמו – עורכת סדרת הנוער של הוצאת גרף, בעבר ערכה את סדרת הנוער של הוצאת כתר. מתרגמת ותיקה שתרגמה את סדרת "הארי פוטר" ותרגמה וערכה את המהדורה המוערת של "הקוסם מארץ עוץ".

נועה מנהיים – עורכת ספרות המקור בהוצאת כנרת, זמורה-ביתן, בין הספרים שערכה: "סימנטוב" מאת אסף אשרי, "יצר לב האדמה" מאת שהרה בלאו, "שלושה דברים לאי בודד" מאת יואב אבני, "הידרומניה" מאת אסף גברון. מנהלת פורום המד"ב והפנטסיה של YNET. הייתה מבקרת ספרות ב"ידיעות אחרונות".