קטגוריות
מסלול רגיל 2022

בירוקרטיה מפלצתית מאת מור משרקי

כותרת: תיקון דחוף של מפלצת שנקנתה מקולקלת 

שלום רב,

אני כותבת כאן מכיוון שהודרכתי על ידי נציג טלפוני לפנות אליכם בכתב, למרות שהדגשתי בפניו מספר פעמים שמדובר בעניין דחוף ביותר שחייב להיפתר תוך 24 שעות בלבד.

הסיפור הוא כך: אתמול בערב הגעתי לגיל הרישיון ולפיכך רכשתי מפלצת, דגם סטנדרטי מוקטן (מאלה שניתן להכניס לתוך האוזן). 

מכיוון שיש לי תנוך מחובר, היה צורך בדגם SH-1800 שמוכרים בתפוצה מוגבלת, ובהתחלה המוכר באמת לא היה בטוח אם יש לו מפלצת בשבילי. 

אחרי בדיקה במחסן, המוכר חזר עם קופסה שנראית קצת מעוכה והבטיח שהיא חתומה ולא נפגמה.

כשהגעתי לבית הזנתי את הפרטים שלי במלואם לתוך המפלצת ומילאתי אחר הפרוטוקול של התקנתה.

אבל כשניסיתי להפעיל אותה בתוך האוזן, משהו לא הסתדר.

היא לא נדלקה לי, גם כשלחצתי מספר פעמים. בשלב מסוים לחצתי טיפה יותר חזק ואז נשמע צפצוף קצר והאור הכחול הפנימי הבהב מעט עד שהתייצב. 

אבל זה לא נגמר שם.

אחרי שהתחלתי להקליט אליה שדרי תקשורת ראשונים, שמתי לב שהיא לא עונה ולא מגיבה לשום קול. בדקתי את הגדרות השמע, הקלטתי את הקול שלי מחדש, שיניתי שפת מערכת, הנמכתי והגבהתי עוצמת קול, כלום. רק האור שבקע ממנה העיד שהיא דלוקה, אבל חוץ מזה, לא עובדת בכלל.

איך היא אמורה לעזור לי לנהל את היום, לשלוף מידע, לתקשר עם אחרים סביבי ולעשות סידורים אם היא בכלל לא מגיבה אליי?

בכל אופן, הנציג הטלפוני טען שלא משנה כמה זה דחוף, אני צריכה לכתוב לכם את כל הסיפור דרך המייל כדי המזכירה הראשית תקלוט את הפניה ותוכל לשלוח טכנאי שיגיע אליי תוך שלושה ימי עסקים לבירור ותיקון.

אז יש לי בקשה מיוחדת גברת מזכירה: מדובר במקרה דחוף במיוחד. אני צריכה את המפלצת שלי מתוקנת, פעילה ומדברת – בעוד 24 שעות בדיוק, בטקס פתיחת הלימודים הגבוהים של התעשייה.

לכן, אני דורשת באופן מיוחד שיגיע אליי טכנאי כבר מחר על הבוקר ונוכל להתקדם עם העניין.

התייחסותך המהירה בבקשה,

אלין אלקיים.

*

כותרת: מענה אוטומטי (מזכירה ראשית ועדת המפלצות הרשמית)

שלום לך,

קיבלתי את פנייתך והיא תטופל במהירות אינטר-גלקטית, כלומר תוך שלושה ימי עסקים. 

במקרים של ניתוק מפלצת לאחר מות הבעלים, יש לפנות למחלקת ירושות במענה הטלפוני בלבד – עבור הזדהות היורשים העתידיים מול נציג אנושי ובדיקת העברת המידע לפי סעיפי הצוואה.

במקרים של תקלות, לא יתקבלו פניות דרך המענה הטלפוני מכיוון שדרוש בירור רשמי דרך פרוטוקול ענני של הוועדה. 

לפיכך, טכנאי ראשי של הוועדה יגיע אל כתובתך המעודכנת ברישומינו תוך 3 ימי עסקים מרגע קליטת הפניה במערכת. 

נשמח לעמוד לשירותך בכל דבר נוסף.

בברכה,

חושן.

מזכירה ראשית, בינה מלאכותית.

מחוברים איתך לעתיד של מפלצות,

ועדת המפלצות הרשמית.

*

לכבוד: ועדת המפלצות הרשמית, רחוב קריסטל בעיר המרכזית, בניין יהלומים 210, קומה 14.

/ דוור יקר – זהו דואר בזק בתשלום מיוחד המצורף במעטפה נפרדת /

/ דחוף! לעיניו של נציג אנושי בלבד /

שלום רב,

אני כותבת מתוך מצוקה ומקווה שהכתב שלי ברור. בבקשה, נא להתייחס למכתב הזה במלוא הרצינות הראויה. 

אציין כבר עכשיו את העניין: מפלצת תקולה שרכשתי יצאה מכלל שליטה ואני חייבת את עזרתכם!

לפני יומיים פניתי אליכם דרך המייל לגבי עניין דחוף בנושא מפלצת מקולקלת שרכשתי. קיבלתי מענה אוטומטי שממנו הבנתי שלא אקבל התייחסות ראויה למקרה שלי תוך 24 שעות, הזמן שבו דרשתי לקבל נציג שיתקן את המפלצת שלי.

התמלאתי בייאוש לנוכח הבירוקרטיה המתסכלת והחלטתי לנסות ולתקן את המפלצת בעצמי. אודה ואתוודה כבר עכשיו: אין ספק שזאת הייתה טעות. 

בדקתי סרטונים מחתרתיים לייצור מפלצות לא-רשמיות לשוק השחור מתוך מחשבה שמפלצות רשמיות כנראה פועלות באופן דומה. הן לא, אך לא ידעתי זאת. 

בכל אופן, משהו שעשיתי תוך כדי ההתעסקות במפלצת כן הצליח להפעיל אותה. האור הכחול נכבה ושוב נדלק והיא החלה לדבר לתוך אוזני כפי שמפלצות אמורות לעשות. 

אחרי כמה ניסיונות ראיתי שהיא אכן נענית לכל פקודה, מצליחה לתקשר עם מפלצות של אנשי קשר אחרים בגיל הרישיון, מוצאת לי מידע לפי דרישה, מנהלת את לוח הזמנים שלי, קובעת סידורים ומטפלת בכל מה שצריך. 

התמלאתי הקלה ושמחתי שהסיבוך המטריד הזה נפתר מהר מהצפוי. עכשיו הייתי פנויה להמשיך בסידורים הסופיים לקראת טקס הלימודים.

אבל זה לא נגמר כאן, אחרת לא הייתי כותבת לכם את המכתב הזה, כשאני כלואה בביתי וחסרת כל דרך תקשורת טכנולוגית אחרת.

אז מה בעצם קרה? אין לי דרך אחרת לתאר את זה: פשוט התעוררתי, אבל לא מתוך שינה. 

עמדתי מעל כיור חרסינה מקושט זהב ושטפתי ידיים. הבטתי בעצמי במראה מולי, קצת בהפתעה. הייתי ערנית לחלוטין, שיערי מסודר, פניי מאופרות בעדינות, לבשתי את אחת מחליפות הברונזה האהובות עליי. הסתכלתי סביבי דרך המראה הענקית בחדר השירותים הזר. 

לא ידעתי מה השעה, איפה אני נמצאת ואיך הגעתי לכאן. 

מלבד כיור החרסינה היו גם אסלה משיש מבריק ואריחים אפורים מנצנצים. לא הבנתי מה המקום היוקרתי הזה שאני נמצאת בשירותים שלו, ולמה בכלל הגעתי לשם. 

סגרתי את הברז, ייבשתי את הידיים במגבת קטנה וריחנית ויצאתי מחדר האמבטיה לחלל גדול של בית ריק ומפואר. 

הקירות עוצבו בדוגמה יפהפיה של שלבי פסנתר ענקיים, הרצפה הייתה מרופדת שטיח פרוותי בצבע אדום יין ששובץ במעמדים עשויים שיש שחור מבריק. על כל מעמד הונח בטוב טעם פסל שנהב יפהפה שהציג כלי נגינה. 

אבל החלק הטוב ביותר שתפס את עיני, בלי שהייתי צריכה להתקדם אפילו צעד אחד מחוץ לחדר האמבטיה, היה פסנתר הכנף הענקי. מרשים, צבוע כולו בכסף, קלידיו נוצצים וגבו פתוח לראווה, כולא המיית צליל חרישי. בהיתי בפסנתר ולא העזתי להתקרב אליו. בית של מוזיקאים, אין ספק. איך הגעתי לפה?

התקדמתי מספר צעדים פנימה וראיתי את בבואתי משתקפת אליי מהתקרה המרוקעת זהב עמום כמו טס מלכותי. נפעמתי מהמראה והמשכתי להסתובב בחלל הגדול.

במבט לאחור הייתי צריכה להיבהל. אולי חטפו אותי? סיממו אותי? אולי אני כלואה במקום הזה?

אבל האמת שהרגשתי נינוחה ונרגשת. אין ספק שאני נמצאת בבית של מישהו מהתעשייה, אבל מי? איך אני קשורה אליו? האם מותר לי בכלל להיות כאן?

ניסיתי להיזכר מה קרה מוקדם יותר באותו היום. לא הצלחתי. 

מה עשיתי אתמול בערב, אם כן? טקס פתיחת הלימודים, כמובן. 

היה מרגש כל כך. ההורים שלי בכו, חיבקו אותי ודיברו באופן נמרץ עם הוריהם של כמה מהמתקבלים הנוספים, חברים חדשים למסלול הלימודים שלי ושל קרני, בן הזוג שלי בשנתיים האחרונות.

נזכרתי איך לאורך הערב הפעלתי את המפלצת החדשה שלי כדי לאתר מי מהמתקבלים הם ילדי מוזיקאים ששווה להתחבר אליהם. 

הערב המשיך מעולה והרגשתי שאני מתקדמת בדיוק לכיוון הנכון. מסלול הלימודים, ההתערבבות עם החברה הגבוהה, המימון שהוריי הבטיחו לי אם הטקס יעבור בהצלחה, הקריירה המשותפת עם קרני שתפתח לנו דלתות ותאפשר לנו חיים טובים כמו שחלמנו עליהם. ככה זה צריך להיראות.

מיותר לציין שאם זה היה קורה לא הייתי כותבת לכם את המכתב הזה כשאני מפוחדת ומבוהלת, כלואה בביתי שלי.

אז נחזור לעניין: כשנזכרתי בקשרים החדשים שלי ושל קרני עם ילדי המוזיקאים מטקס מסלול הלימודים, עלה בדעתי שאולי אני נמצאת בביתו של אחד מהם. זה הרגע שבינתי חזרה אליי סוף סוף והבנתי שכל הבלבול כאן יכול להיפתר תוך שניה. 

הרי יש לי מפלצת, לא? היא תוכל להתחבר למאגרים הרשמיים ולספר לי איפה אני נמצאת, לשדר לי את הזכרונות שלי לפי פקודה וליצור קשר עם קרני או עם ההורים שלי כדי להקפיץ אותי חזרה הביתה.

כמה רגעים חלפו והמפלצת בישרה לי בקול נעים שאני נמצאת בביתו של סילאן, מוזיקאי מהשורה השניה בארץ. בתו, מצילה, הזמינה אותי להיפגש אחרי שסיפרתי לה שאני מנגנת בפסנתר. 

מוזר, אני בכלל לא יודעת לנגן. אני לא נמצאת במעגלים גבוהים כאלה בחברה בשביל להיות בעלת כלי נגינה. פקדתי על המפלצת להריץ את כל השתלשלות העניינים מתוך הזכרון שלי.

ואז התמונה הנוראה התחוורה במלואה.

המפלצת שלי יצרה קשר עם מצילה, התרברבה בפניה על נגינה בפסנתר, קבעה איתה להיפגש ואז הוציאה אותי מהבית לכתובת שניתנה לה. הזיכרון שטס מול עיני, מואץ בקצב המחשבה, הראה לי אותי, בשר ודם, לבושה בחליפת הברונזה בביתה המרשים של מצילה, מפטפטת בחופשיות. 

פניה של מצילה היו חייכניות ונלהבות, גם כשנראיתי מניפה יד לכיוון הפסנתר בשאט נפש ומעודדת את מצילה להתקדם לחדר שלה. 

נראה ששאלתי היכן השירותים כי מצילה סימנה לי לצאת מהחדר ולפנות ימינה. הזיכרון מראה אותי אכן יוצאת מהחדר ואז… חוזרת אליו כפופה, מתקרבת בהתגנבות מאחורי גבה של מצילה, מכה אותה מאחור, שולפת את המפלצת מאוזנה, מתעסקת במכשיר הקטן במהירות על-אנושית, מחזירה אותה כאילו לא קרה דבר ובורחת מהר אל השירותים כדי לשטוף ידיים. שם גם התעוררתי.

שידור הזיכרון נפסק. לא הצלחתי לנשום. הרגשתי את גופי רועד בחרדה וכמעט מתמוטט.

רצתי אחוזת תזזית למה שזכרוני הראה לי שהיה חדרה של מצילה, ממש בסמוך לחדר השירותים שממנו יצאתי. 

היא הייתה שם, חסרת הכרה לחלוטין. נערה שהכרתי רק אתמול והייתה יכולה להיות חברה שלי, שלא לדבר על מפתח לקריירה מדהימה בתעשייה הכי יוקרתית בארץ… ואני הכיתי אותה!

חשבתי שאני עומדת להתעלף. הרגליים שלי רעדו וכמעט נפלתי עליה. מעדתי עם ברכיי על השטיח, החזקתי את ידה, מתפללת שהיא בחיים. 

נראה שהמגע שלי העיר אותה. 

היא מלמלה כמה דברים, אמרה שהיא התעלפה ולא זוכרת מה קרה. לרגע אחד נדהמתי. היא לא חשה כאב כשהכיתי אותה? איך זה הגיוני?

למראה פניי ההמומות, מצילה הסבירה לי בנעימות שהיא סובלת מסחרחורות כבר תקופה וזה לגמרי נורמלי, אבל כדאי שבכל זאת תקרא לרופא הפרטי של המשפחה. היא התיישבה על מיטתה וניסתה ליצור איתו קשר עד שהבחינה שהמפלצת שלה כבויה.

הבטתי בה מבוהלת. גופי התמלא קור נורא בזמן שהיא ניסתה להדליק את המפלצת שלה ללא הצלחה. הרי התעסקתי עם המפלצת שלה. הרסתי אותה. כפי ש"תיקנתי" את שלי. זה בדיוק מה שקורה כאן.

מצילה ניסתה בכוח עוד כמה לחיצות, אור הכחול חזר. הבהב מעט והתייצב.

בדיוק אז חשבתי מתג מסוים מופעל גם בתוך אוזני.

אני לא יודעת איך ידעתי זאת אז, אבל פשוט ידעתי. 

ידעתי שמעגל מסוים התחבר בדיוק באותו רגע. מעגל שקישר את המפלצת שלי יחד עם זו של מצילה. 

הרגשתי בחילה ותפסתי את הבטן. מצילה הסתכלה עליי בדאגה ואמרה שאני נראית חיוורת. היא הודיעה שהרופא בדרך ויכול לבדוק גם אותי, ואחרי כן ננגן יחד בפסנתר.

רק זה היה חסר לי. 

הבחילה שלי התגברה וראשי הסתחרר. התנצלתי בפני מצילה, אמרתי שאני עייפה וצריכה לחזור הביתה ולנוח. ברחתי משם.

מאז אני מסתגרת בבית, לא סומכת על עצמי ובטח שלא על המפלצת שלי.

היא כבויה עכשיו כמובן. 

איך שהגעתי הביתה, המומה מכל ההתרחשות, ניסיתי להתקשר למוקד הטלפוני שלכם ולא קיבלתי שום מענה, רק ניתוק מיידי. ניסיתי גם להתקשר למשטרה באותו האופן. אז הבנתי שהמפלצת חוסמת אותי. באותו רגע ניתקתי אותה, בלי לחשוב פעמיים.

זה גרם לי להבין עד כמה הבעיה שלי חמורה. עכשיו כשאני בעלת רישיון, כל תשדורת שלי חייבת להיעשות דרך המפלצת, אין לי שום יכולת טכנולוגית לפעול לפי רישיון ילדים כי הוריי ביטלו את ההרשאות שהיו להם עליי. לרוע המזל הם יצאו לחופשה בעצמם ואין לי איך לתקשר איתם עד שיחזרו.

כאן נכנס התפקיד שלכם: רק אחרי שתפעילו נוהל של ניטרול מרחוק של המפלצת, אני אוכל להתקשר וליצור קשר עם ההורים שלי או עם קרני או אפילו עם המשטרה. אחרת כל תשדורת טכנולוגית שלי תעבור דרך המפלצת והיא כנראה תבטל אותה לפני שתישלח.

מכיוון שאני נעולה בבית ומעדיפה לא להדליק את המפלצת עד שתבואו ואצטרך לפתוח לכם, אני משאירה את המכתב בחריץ שבקיר הבית המיועד לדואר. 

מזל שעם כל ההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות, עדיין השאירו את השירות הטרחני והמיותר הזה. נראה שלא משנה כמה התקדמנו הוא תמיד יישאר. אין לי אלא לברך על זה כרגע.

אנא, התייחסו ברצינות למכתב שלי והגיעו לחלץ אותי במהרה. אני תלויה בכם בלבד!

אלין אלקיים.

*

כותרת: פניה שטופלה לגבי מפלצת תקולה

שלום לך,

לפי רישומינו עברו שלושה ימי עסקים והטכנאי אובך אזולאי הגיע אלייך לבדיקת המפלצת התקולה.

לאחר הבדיקה דווח כי המפלצת שלך תקינה ופניית התקלה בוטלה על ידך במועד ההגעה. לפיכך, המערכת מסמנת את הבדיקה כמטופלת.

נשמח לעמוד לשירותך בכל דבר נוסף.

בברכה,

חושן.

מזכירה ראשית, בינה מלאכותית.

מחוברים איתך לעתיד של מפלצות,

ועדת המפלצות הרשמית.

*

לכבוד: ועדת המפלצות הרשמית, רחוב קריסטל בעיר המרכזית, בניין יהלומים 210, קומה 14.

/ דוור יקר – שוב דואר בזק בתשלום מיוחד המצורף במעטפה נפרדת /

/ דחוף לעיניו של הטכנאי אובך אזולאי /

שלום אובך,

שמי אלין והגעת לביתי בעקבות מקרה של מפלצת תקולה. 

ככל הנראה היית אצלי כמה דקות אך אני לא זוכרת דבר מביקורך זה. הסיבה היא שהמפלצת שלי השתלטה עליי ואולי אפילו עליך ועל המפלצת שלך – בלי שאני או אתה נהיה מודעים לדבר.

אני אומרת 'אולי' מפני שאני לא יודעת מה באמת קרה. המפלצת שלי חוסמת בפניי את הזכרונות שלי עצמי.

אני מתחננת בפניך, תבדוק את הזכרונות שלך, תבדוק את תקינות המפלצת שלך. אתה טכנאי ותדע לבטח לזהות אם יש שינוי חריג.

בבקשה תמהר! הוריי צריכים לחזור מהחופשה הגלקטית שלהם בעוד יומיים והדבר הראשון שיעשו כשיעברו את האטמוספירה זה ליצור איתי קשר דרך המפלצת. כשלא יצליחו הם ינסו להפעיל אותה מרחוק כדי לעקוף את ההרשאות שביטלו כשעברתי את גיל הרישיון. הבעיה שזה יעיר את המפלצת בלי לנטרל אותה, דבר שרק אתם בוועדה הרשמית יכולים לעשות.

אם לא תוכל לנטרל אותה מרחוק, תוכל לפחות לעקוף את הבירוקרטיה ולבטל את ההרשאות המתקדמות שיש להורים שלי על המפלצת? ככה הם יהיו חייבים לפנות למשטרה בעצמם והשוטרים ינטרלו אותי כדי לפתוח להם את הבית. 

בבקשה התייחס אליי ברצינות ופעל הכי מהר שתוכל!

בתודה (ובסליחה) מראש,

אלין אלקיים.

*

כותרת: דיווח על פניה חריגה בנושא מפלצת פרטית

השוטר רז,

בהמשך לשיחתנו הטלפונית, מצרף את התשדורת הסרוקה שקיבלתי דרך הדואר מאת החשודה, אותה מתקבלת טריה, אלין אלקיים.

כפי שהיא מציינת בתשדורת הכתובה, אכן ביקרתי אצלה לפני ארבעה ימים עקב קריאה לגבי מפלצת תקולה. אך בהגיעי למקום, כפי שיציין הדיווח שלי, היא טענה שהמפלצת שלה תקינה לגמרי.

כשביקשתי לבדוק זאת, היא התעקשה שהמייל שלה נשלח עקב אי הבנה ושהמפלצת לא הייתה תקולה מעולם. 

היא הוסיפה כבדרך אגב שהיא אובחנה ממש לאחרונה במחלה פסיכוטית שגורמת לה לחוש נרדפת על ידי כוחות טכנולוגיים. היא סיפרה שרכישת מפלצת היא חלק מהטיפול ושהיא בשלבי הסתגלות. 

איחלתי לה בריאות והצלחה ויצאתי מביתה.

לאחר יומיים קיבלתי פניה נוספת – הפעם בדואר, לא להאמין שהדבר הזה עדיין עובד – מאותה אלין אלקיים, הפעם עם סיפור הזוי על מפלצת שמשתלטת עליה וגורמת לה לשכוח את מעשיה.

אתה יודע, חיי הטכנאים עמוסים היום בפניות שווא, אך המקרה של הילדה המבולבלת נגע לליבי בכל זאת. הבטחתי לעצמי להגיע אליה למחרת היום ולהרגיע את העניינים, אולי להקפיץ אותה למטפל שלה, מה שצריך. 

כפי שסיפרתי לך בשיחתנו, לא הייתה לי שום אינטרקציה אחרת עם החשודה מלבד התשדורת שקיבלתי בדואר ופגישתנו הקצרה בביתה. 

הבקשה הדחופה שלה בתשדורת הכתובה הייתה הסיבה היחידה לכך שהייתי בזירת הפשע. 

אין לי מושג מה גרם למסכנה לרצוח את הוריה. אולי דמיונות השווא שלה על השתלטות המפלצת גרמו לה לעשות מעשה שכזה.

בפן המקצועי כפי שביקשת, ערכתי שוב בדיקה ואני יכול להבטיח לך שהמפלצת שלה אכן הייתה תקינה מרגע שנרכשה.

יותר מזה, לאחר המפגש איתה ולפני שהגעתי אליה שוב, ניסיתי ליצור עם המפלצת שלה קשר ישיר ללא הצלחה. 

כן, היא כיבתה אותה. אם תבדוק את הרישומים הממחושבים של המפלצת ודאי תראה שהיא הייתה כבויה גם בשעת הרצח, אחרת הפעילות הנפשעת הייתה מדווחת בה בעת למשטרה.

אם עדותי דרושה, אשמח לדווח על העניין במשטרה, אך את הנערה המסכנה יש להרחיק מחברה אנושית לזמן הקרוב, לפחות עד שהעניינים יתבהרו.

אשמח להגיע אל צמרת המשטרה והמשפט כדי לשוחח מקרוב על המקרה.

זה ודאי לא יחזיר את ההורים המסכנים של הנערה, אך אולי זה ימנע ממקרים עתידיים להישנות.

בכבוד רב,

אובך אזולאי, טכנאי משני, ועדת המפלצות הרשמית.

*

מתוך הטור השבועי בעיתון חתרני מודפס המופץ אצל מתנגדי מפלצות:

שירו של הדוור / ארנון רקאני

צלצול מתנגן, היא לא עונה,

הסכיתו ושמעו הרמוניה משונה,

כך נשמעת הפקרות לידי המכונה.

בירוקרטיה? או עיני השכינה,

מי יאמר, מי יגיד, מתקבלת קטנה,

את שניסית ונפלת מעונה.

וכך זאת סופה של אותה מנגינה,

כבויה ונדלקת, התעוררת ראשונה,

לגורל מפלצתי של חסרי אמונה.

*

כותרת: העברת מידע לאחר ניתוק מפלצת בשל מות הבעלים

פניית שלום מנומסת,

תשדורת טכנולוגית זו מטרתה לקבל את המידע עבור "אבא" ו"אמא" של "אלין אלקיים", אשר יושבת במעצר וכרגע עוברת השתלת זכרונות מדומים.

אבקש להזדהות בתור האפוטרופוסית הרשמית של "אלין אלקיים". אוכל להציג כל מסמך רשמי שיתבקש אשר יזהה אותי בתור היורשת העתידית של מפלצות ההורים. 

ברצוני לקבל גישה לכל המידע ואנשי הקשר של הקרויים "אבא ו"אמא", לרבות ההרשאות והזכרונות המלאים.

השתתפות בצער ומילים המביעות אבל,

אפוטרופוסית רשמית.

*

מענה אוטומטי (מזכירה ראשית ועדת המפלצות הרשמית)

שלום לך,

קיבלתי את פנייתך והמערכת זיהתה כי מדובר במקרה של ניתוק מפלצת לאחר מות הבעלים.

ברצוני להזכיר לך שבמקרה כזה יש לפנות למחלקת ירושות במענה הטלפוני בלבד – עבור הזדהות היורשים העתידיים מול נציג אנושי ובדיקת העברת המידע לפי סעיפי הצוואה.

לפיכך, לא יתקבל מענה דרך תשדורת טכנולוגית זו, עמך הסליחה.

נשמח לעמוד לשירותך בכל דבר נוסף.

בברכה,

חושן.

מזכירה ראשית, בינה מלאכותית.

מחוברים איתך לעתיד של מפלצות,

ועדת המפלצות הרשמית.