קטגוריות
מסלול רגיל 2022

ההיסטוריה החדשה מאת אור רוזן

יושבת מול המחשב. הראש מרגיש תפוס. שוב ריססו בלילה. 

צריכה לכתוב סיפור על התעוררות, וכל מה שעובר לי בראש הן שאלות: איך לעזאזל אני כותבת סיפור על התעוררות כשאנשים ישנים עמוק. ואיך, איך אכתוב סיפור בדיוני כשהכל מציאות, עצובה ומוסתרת ממרבית אוכלוסיית העולם ,כבר מאות שנים?

אם לדייק, אז מאה ועשרים שנה. אז, כנראה, היה המהפך הגדול. או אולי מאתיים? או ששת אלפים? כפי שהמדע, טוען? 

המדע, שאמור להיות הכלי הכי אמין שיש, מוצא דרכים לרמות אותנו. איך אפשר לדעת מה אמת ומה לא כשלשום דבר אין גישה להוכחה אמיתית? כשכל מה שיש לך זה להאמין במדענים בעלי תארים מרובביבם, שבאמת מייצגים אינטרסים אחרים? 

מה שבטוח זה שהעולם היה אחר אז.

 ואו,  כמה שונה הוא היה. 

אתם מבינים? הדבר הכי טריוויאלי, זה שגוזר גורלות יותר מכל בעולמנו, לא היה בעולם של אז: כסף. 

ועד כמה שזה נשמע מוזר, גם לא היו מעמדות, שזה אומר שלא היתה תחרותיות. לא היה שווה יותר ולא היה שווה פחות. כולם היו שווים. שונים באופיים, שונים בבחירותיהם לתעסוקה, אבל שווים. 

ובתוך שכולם ראו בכולם שווים כך בעלי החיים היו: לעובדה ולשומרה. אף אחד לא ראה בהם רכוש. הם היו חלק מהמארג הגדול של המציאות ההיא. ראויים, מוערכים, ובדיוק כמו בני האדם, הם חיו את חייהם ללא הפרעה. 

והחיים שלהם היו טובים. 

אולי בגלל שהחשמל, הכוח המניע, היה חינם. 

והוא לא סתם הניע: היו מכונות שאפשרו מפעלי בניה מופלאים: ארמונות ומבנים מאבן, עם עיטורים מעשה אומן שנחרטו באמצעות מכונות משוכללות, בראש כל מבנה היה  מקלט לאלקטרומגנטיות שבשכבת היוניספרה. אלקטרומגנטיות שהועברה באמצעות האלמנט החמישי, זה שנוכחותו הוסתרה מהאנושות של היום: אתר. האתר הוא זה שמקשר בין כל האלמנטים עצמם באמצעות התדרים שלהם.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              כך העולם האנושי ניזון מחשמל מהאויר, המבנים המונומנטליים היוו באמת מגנטים רבי עוצמה, קבלים וטרנספורמטורים שהעבירו את החשמל לכל מקום. משם החשמל הועבר באמצעות מערכת תעלות מים. רצית חשמל? כל מה שהיית צריך זה לשים שני חוטי חשמל במים.  ולא רק מכונות לבניה היו,  היו גם כלי תחבורה מונעי חשמל על האדמה, בים, באויר ובמים. את המחשבים לא אנחנו המצאנו. כמעט כל המצאה שהייתה קיימת אז, הוחזרה בזמן שלה למציאות שלנו. ככלי שרת לשולטים בו. מה שעלול לפגוע בשלטון זה, כל מה שמאפשר עצמאות אישית וכלכלית מוסתר עד היום. 

וכשהחשמל חינם, כך החיים היו: כל אחד נהנה ממה שהיה. הכל היה משותף. מי שרצה משהו השתמש והחזיר לרשות הכלל.

אתם מבינים?  

בני האדם, שכבר חיו כמה אלפי שנים, אם לא למעלה מזה, היו אחרים. 

המוחות שלהם תפקדו במלוא עוצמתם.  היום הם מבוזבזים. המדע, זה שאין לי שום אמון בו, הגדיר את הניצול המקסימאלי של מוח אדם ממוצע כיום על עשרה אחוזים. תשעים אחוז פחות. 

תשעים אחוז. הבנתם? לאן הם נעלמו? מה קרה לנו? זה הסיפור האמיתי. 

כל מה שאנחנו מכירים היום כאגדות, היה באמת. היו מכשפות שעזרו בכוחותיהן לכולם, המים היו צלולים והכילו מינראלים חיוניים ושיפרו את הבריאות של כולם באמצעות תדרים מוזיקאליים שהוזרמו לתוכם. היו פיות והיו חדי קרן, היו חיות מופלאות, כאלו שהיום המדע מכנה "דינוזאורים", 

היתה תקשורת גם ללא מילים, טלפתיה. היתה תקשורת טובה עם יצורים מהצד השני של העולם, זה שאין לנו מושג על קיומו כיום, והחיים, אתם מבינים? החיים היו אחרים. 

כי היתה אכפתיות והיתה שותפות מלאה בין בני האדם לעולם ולכל מי שחי בו. 

היתה הערכה לחיים. 

היה שלום. 

ויותר מכל היתה אהבה. 

כי בני האדם היו תמימים.

לא במובן של חוסר ידע או הבנה, אלא בגלל שהם לא הכירו רוע. 

אבל יום אחד זה נגמר.

כי בכל גן עדן יש נחש.

ובגן העדן הזה היו כמה  נחשים. כאלו שניצלו את התום כדי לפגוע. כאלו שתאוות השליטה שלהם היתה מעבר לכל מה שבני האדם ידעו שאפשרי. 

כאלו שאולי לא היו לגמרי בני אדם. 

כאלו שעל אף המראה האנושי המטעה היו מפלצות. היתה בהם תערובת איומה של זדון ואטימות רגשית. 

או שפשוט היה להם משעמם. 

ואולי, אולי הם הרגישו מנודים. כי בעולם הזה לא היה מקום לאנשים שעושים מעשים רעים. אותם מעשים רעים שאולי הביאו איתם מהמקום ממנו באו. מאין הם באו? מי הם באמת? אין לי מושג. אבל יש כאלו שמאמינים שהם באו מעולם אחר ויש שמאמינים שהם סוגי לטאות בעצמם, ויש מאמינים שהם עובדי השטן בשל הטקסים האיומים שלהם והפסיכופתיה המלווה את מעשיהן לכל אשר יפנו. ויש מאמינים שהם באו מחלק אחר של ארץ. זה שאיננו מכירים. זה שמשתקף בירח לילה לילה. 

האמת, זה לא באמת חשוב אם הם משהו מכל הדברים האלו, מה שחשוב זה שהם התארגנו ביניהם ויצרו תכנית מושלמת: תכנית שתהפוך את העולם למקום בו יהיה להם טוב.  רק להם. 

ולהם יהיה טוב כשכל בני האדם. אלו שישארו בעולם, יהיו משועבדים לצרכיהם. 

התכנית שלהם נבנתה לשלמות. הם תכננו כל שלב ושלב בתכניתם מהצעד הראשון ועד למחיקת כל האנושות כולה, כאשר כל התכנית כולה בוססה על התמימות האנושית הטבעית, על אמונה ועל רדיפת השלום והאהבה. הכלי הכי חזק שלהם היה הסתרת הידע. הם שמרו אותו לעצמם, אבל כנגדנו. בורות יוצרת אמונה. 

הם לקחו בחשבון מראש שכדי להצליח בתכנית שלהם הם יצטרכו כמאתיים שנים, אבל זו היתה הבעיה השולית. היו לכך שתי סיבות:

הראשונה היא שהאמונה הדתית שלהם כללה גלגול נשמות בתוך המשפחה עצמה. מי שמת, חוזר כילוד אל תוך המשפחה ונחשף מגיל אפס לכל התכנית, כך שבמהלך גדילתו הוא מקבל על עצמו להיות חלק משמעותי בביצועה. אמונה כזאת מבטלת את הפחד מהמוות. שום דבר לא נקטע, הוא רק ממשיך עם גוף אחר ופנים אחרות. הכל נשאר. הכל ממשיך. 

הסיבה השניה קשורה אף היא באמונה דתית כנראה, שכן בטקסים שלהם שתיית דם של ילדים מוטרפים מפחד היו מרכיב משמעותי. מעבר לתפיסה הדתית, יש משמעות נוספת בשתיית דם זה: הורמון הבעת שבו הוא מעיין החיים שלהם. הוא משמר את תאי הגוף צעירים ומחזיק את הגוף במצב של בריאות ובכך מאריך את חיי השותים אותו. שיטות ההפחדה הלכו והתרבו עם השנים. לכן לאורך כל שנות השליטה שלהם הטרור הנפשי שולט: אם באמצעות הגברת השנאה, הבדלנות והפחד ואם באמצעות התעללות נפשית ופיזית בילדים החטופים. 

כשליטים יש להם גישה לכל ארגון שמעורב בילדים בעולם, כך הם משיגים אילו ילדים וכמה ילדים שנפשם חפצה בהם. רק בארצנו הקטנטונת נעלמים כאחד עשר אלף ילדים בשנה בחסות משרד הרווחה ומוסדותיו. ההעדפה האישית שלהם היא ילדים פרופורציונאלים במראה שלהם. לא ידוע אם כי פשוט נעים יותר לראות פנים יפות מעוותות מפחד, או שיש פה בחירה גנטית שתורמת למראה החיצוני של השותים דם זה בעצמם. 

השלב הראשון היה להשמיד את האנושות של אז. להעביר את העולם שהיה למצב של תלות מיידית בהם. הם פעלו במחשכים. לשם כך הם יצרו תדרים חשמליים אותם כיוונו אל תוך האדמה ויצרו מפולות בוץ שהרסו את הבסיס היציב לכל מה שהיה עליו. מבנים שקעו, נפלו, נהרסו. כמחצית האנושות נמחתה מעל האדמה. מערכת החשמל המופלאה נהרסה לחלוטין כל הפירמידות, שהיוו באמת מצברי חשמל רבי עוצמה, הושמדו לחלוטין. הבודדות שהושארו, הושארו כאתרים ארכיאולוגיים וכוסו בציורים שמספרים סיפורים אחרים ממה שהיו באמת. 

לאנשים שנשארו לאחר ההרס העצום לא היה שום מקור פרנסה. שורדים רבים, שלא היה בהם צורך, מתו ברעב. ערים רבות נשארו ריקות מבני אדם. 

זה היה הזמן להגדיל את הכאוס ולצאת במסע להשמדת כל מה שנותר מהעולם הישן: הצעד הראשון בהפרד ומשול נעשה באמצעות יצירת ריבוי של שפות. מגדל בבל, זוכרים? וכדי להצדיק זאת נדרשה כתיבת היסטוריה אחרת, שמסבירה ככל שיכלה את מה שנותר, ובה בעת צייד המכשפות התחיל.  לכך שמשו שני כלים עיקריים: יצירת הדתות ושכתוב ההסטוריה כך  שגם מה שנשאר לאחר ההרס והחורבן יתקבל כמשהו אחר. סמלים מקובלים שבוססו על היסודות שעליהם נבנה העולם של אז, קיבלו משמעות אחרת. בעיקר כזו שמייצגת שליטה בכוח האמונה. כך במלים שיצגו את הידע שהיה, הפכו למיצג שווא של סמלי דת. הידע הוסתר מהעולם. מה שנשאר נתון בידיהם ולשימושם ביצירת העולם החדש.

הדת אפשרה להם, מעבר לשליטה באמצעות תמיכה בבורות, גזענות, שנאת האחר, בדלנות וזריעת פחד, להשיג ילדים לתחילת הקמת האנושות הנשלטת. הרבה הרבה ילדים. אשה לא נשואה שהרתה, או אשה שהרתה לאחר מבעלה, הוצגה ככתם כתם על משפחתה כולה. לכן הם יצרו מנזרים לנשים בלבד, בהן נשים אלו יכלו לעבור את ההריון וללדת בהחבא. בתקופה ההיא היו יותר בתי יתומים בעולם מכל תקופה אחרת. 

והילדים האלו, היתומים, חונכו בדרך החדשה, עם ההסטוריה החדשה, למקום של בורות מלאה ואמונה בתפיסות העולם שהקנו להם. במקום היכרות עם יכולתם המוחית, הם חונכו להקטנה עצמית. אלוהים והשליטים נציגיו הם היחידים שיודעים ולכן הם קובעים עבור כולם. בני האדם הם רק ילדים קטנים ומבולבלים. ילדים שצריכים פיקוח מתמיד כי הם לא יודעים. הם לא חכמים. אין להם שום כוחות.הם  צריכים שיגידו להם איך לנהוג ומה לעשות. הם צריכים אבא גדול יותר מהאב הביולוגי שלהם. ומי מתאים יותר לתפקיד אם לא מי שמצווה עליהם  חייבים לכבד את אבינו הוריהם?

מקומות שלמים במוח האנושי פשוט התרוקנו מחוסר שימוש. לאמונה יש כוח הרסני. כשאדם כזה או אחר חשף כוחות שלא היו רצויים להם, כמו טלפתיה, כמו חושים נוספים מעבר לחמישה שהתאימו להם, הוא נשלח לרופאים ולבתי משוגעים למחוק אותם ממנו. מכות חשמל ישירות למוח עושות עבודה נהדרת במחיקת שארית הרצון להבין מה המסוגלויות שלנו. כך גם לראות את מי שכוחו נחשף עולה על מוקד ובוער למוות בצרחות.  הפחד הוא הטיפקס הטוב ביותר. 

ולא שבני האדם פשוט נתנו לזה לקרות: היו מאבקים על החופש. מרגע שאנשים התחילו להבין שבמקום החופש שהיה הם נשלטים על ידי מלכים שעשו בהם מה כרצונם. כך התחילה המהפכה הצרפתית, כך היו עוד מהפיכות שכולן נגמרו בסוג שלטון אחר. כזה שלכאורה מאפשר יותר, אבל באמת הינו פשוט מה שהוא: שלטון. אותה גברת באדרת אחרת.

אמרו לבני האדם שהם יבחרו את מי שירצו לשלוט עליהם, אבל באמת, הם שלטו, ברקע, בשקט. בלי שאף אחד ידע. 

הם השתלטו על הכלכלה, ובכך שלטו בכל הידע האנושי: אוניברסיטאות, מערכות ממשל ומוסדות שלטון, כולם מומנו על ידם והעבירו את המסרים הנכונים לתכניתם. לאט לאט הם הרחיבו את המידע, השקיעו במוצרים שונים שהיו לכאורה לטובת האנושות. עיתונות, רדיו, טלויזיה, מחשבים ומשם לרשתות חברתיות, והמסרים שלהם הדהדו:  אלוהים שם אתכם מעל כל היצורים האחרים. אתם הכי חשובים. אבל יצר לב האדם רע מנעוריו ולכן אתם צריכים שמישהו שנמצא במעמד גבוה מכם ישלוט בכם ויאמר לכם מה טוב ומה רע. השלטון הוא לטובתכם. אל תחקרו במופלא מכם. פתרונים לאלוהים ואנחנו נציגיו עלי אדמות. 

לחיזוק ולהעמקת השליטה באנושות הדת תפסה בעלות גם על הזכות הבסיסית של אדם על גופו. כי איך אחרת לוקחים בעלות על גוף, אם לא דורשים ממנו לחתוך חלק ממנו בשם הדת? ואיך שולטים בבני אדם אם לא שולטים בזכות שלהם להתרבות? פרו ורבו ומלאו את הארץ, עד שתהיו יותר מידיי, ואז נכפה עליכם ילד אחד למשפחה. אם תכנסו להריון נוסף נהרוג את הילד שלכם כשהוא עוד בבטן ונשים אותו מול עיניכם, כך שתזכרו לנצח שכשאנחנו קובעים, תפקידכם הוא לבצע בשלמות מוחלטת אחרת הטראומה שנעביר אתכם תצלק אתכם לתמיד. 

זה לא קל לשלוט בבני אדם להם ניתנה הפקודה האלוהית להתרבות, מבלי להראות רעים מידיי. הרי האמונה שפועלים לטובת האנושות צריכה להשאר שלמה. אז לפעמים, כשהם התרבו יתר על המידה. כדי לשמור על איזון היה צורך במלחמות ובמחלות. את שניהם לא היתה בעיה לייצר: השליטה בשליטים, במערכת הרפואה ובתקשורת אפשרו יצירת כאוס יש מאין בכל הזדמנות שיכלו. כשכוח כסף וכבוד שולטים, כשאנשים שבויים בתפיסה מעמדית, הרבה יותר קל לשחק עם זה. 

החיסונים כחובה אפשרו את צמצום מה שעוד נשאר מהיכולות של המוח האנושי והחלישו את הגוף. מחלות חדשות נוצרו: סרטן, מחלות לב, סוכרת ועוד. רובן ככולן תולדה ישירה של התעשיות בהן הם שולטים. התפיסה המעמדית, הפחד והטרור אפשרו את המלחמות. 

ואם מישהו שקיבל מעמד שלטוני סטה מהקו הנדרש ממנו מתוקף המעמד, מורידים אותו ושמים אחר. הרי הוא רק בן אדם. בר חלוף. חד פעמי. הוא קיים בשביל לשרת. וכמובן שמותו משמש ליצירת השינוי במה שהביא לכך שערער על הצורך שלהם. 

ואנשים האמינו. 

לאנשים היה נוח לא לקבל החלטות בעצמם, הרי זה כל כך קשה לקבל החלטה. אנשים התרחקו לאט לאט מכל רצון לדעת מעבר לתחום אותו בחרו בחייהם.  הם קיבלו אישור לאכול בעלי חיים, אז תעשיית המזון מן החי התחילה ואיתה סוגי ספורט כמו צייד ודייג. אמרו להם שהאדם הוא העליון מעל כל האחרים, אז בעלי החיים הפכו למוצרים או לרכוש, וכך גם ההרג לצורכי אופנה ועיצוב ותיקון המראה והביולוגיה של בני האדם. כי החיצוניות הפכה לחשובה מהפנימיות. 

וכשהמעמדיות שולטת, בני אדם שנראו או התנהגו אחרת מהכלל, הפכו להיות בדיוק אותו דבר: הם הוקטנו למקום של השוואה לבעלי החיים. הפכו אף הם לרכוש ולכל אותם שימושים אחרים. כדי לחזק את העיניין: כל מה ששימש לפגיעה בבעלי החיים, שימש גם לפגיעה באותם בני אדם. כי ככה מעמדיות עובדת. כשנבחרת להיות שקוף, כל מי שנבחר לבלוט ינהג בך כשקוף. עם סגולה, נכון?

וגם הידע השתנה. 

אנשי האשכולות הוחלפו ב"מומחים". כך השליטה בידע הפכה לנחלת הכלל מבלי לאפשר ידע נרחב יותר למאן דהוא. בעלי ידע כללי יודעים מעט אבל בהמון תחומים שונים. כל כך מעט בכל תחום שהם באמת לא יודעים כלום. ובעלי מומחיות יודעים המון על תחום קטן יותר ויותר. ורק בתחום הקטן שלהם שהוא כל כך קטן, שגם הם לא יודעים כלום. 

וזה הרעיון כולו.  הפרד ומשול גם באמצעות הסתרת הידע האנושי. בעלות על הידע היא בעלות על העולם. 

לאט לאט האנושות יצרה ופיתחה ויצרה את כל מה שהם היו צריכים שתעשה. הטכנולוגיה הביאה לבינה מלאכותית, הביולוגיה להנדסה גנטית הכימיה ליצירת התנאים הסביבתיים המתאימים להם, ההנדסה והמחשבים לתחליף הכי טוב לבני האדם: רובוטים. אותם לא צריך לכלכל והם ממלאי הפקודות הטובים ביותר. אז עכשיו אנחנו פה. בזמן הזה שבו בני האדם צריכים להימחות מעל העולם. הכושים עשו את שלהם. הכושים יכולים כבר ללכת.

מכל המיליארדים ששועבדו מתוך הסכמה שבשתיקה, הם צריכים לשרותם רק כמה מאות אלפים בודדות. הם בנו על כך שהאמון שיצרו במערכות השלטון יביא לכך שהרוב ישתפו פעולה. מה שנשאר זה לשווק את המוצר העיקרי שלהם, את הפחד. הם כינו אותו "מחלת קץ האנושות". הפחד העמוק ביותר הוא הפחד מהלא נודע. אותו פחד שטופח במשך כל השנים האלו והפך לחרדה קיומית. פחד מהמוות. החושך האינסופי המכיל בתוכו את האפשרות להשרף בגהנום עד אין סוף. ולפחד שיצרו באמצעות השליטה שלהם הם סיפקו תרופות: בהתחלה סגרים שיגבירו את החרדה ואת הבדידות. כפיית מסיכות כפיית בדיקות ובסוף חיסון נגד המחלה שתהרוג אותך. 

ואנשים רבים שיתפו פעולה. 

לבורות יש כוח. אותו כוח ששולט באמונה. כי כשיש מישהו שאתה משוכנע שיודע טוב ממך מה טוב לך, אתה תעשה בדיוק את מה שהוא אומר. 

הוא יודע ואתה לא. 

אז אותם אנשים ביצעו הכל. הכאוס, ההפחדה והצורך בהכוונה הביאו להצלחה פנומנאלית. אבל היו כאלו שהבינו שמשהו קורה. כאלו שקשרו בין הקצוות וידעו שההסתרה וזריעת הפחד נעשית למטרה . והם חיפשו ומצאו את המטרה. כמובן שהם לקחו בחשבון שיהיו כאלו, ולכן כבר שנים לפני השולטים בשפות  טבעו מושגים שיחלישו את כוחם. מילים מקטינות ומזלזלות כמו  קונספירטורים, הזויים, משוגעים, טרוריסטים שמסכנים את כולם. כת, נכנסו ללקסיקון בכרל העולם. אלו חלק מהמילים בהם השתמשו. ואנשים ששבויים בתפיסה מעמדית נבהלו ומהחשש להחשב כאלו הכניס אותם לתלם.  אבל היו גם כאלו שמינפו בדיוק את אותן מילים לחשיפת עובדות ברשתות החברתיות. כמו לדוגמא את אופן הפעולה הזה, שאפיין ארועים קודמים שהוסתרו מהציבור ונחשפו בשלב מאוחר יותר. 

זוכרים את ילדי הגזזת? ארבעים שנה עברו, ארבעים שנה בהן הציגו את הנפגעים מהניסוי האכזרי הזה, בו הקרינו סוגי קרינה ישירות למוחם של ילדים, כקונספירטורים וכשקרנים. ארבעים שנה עברו עד שהמדינה הכירה במיעוט שנשאר מילדים אלו, שסבלו אחר כך כל חייהם, כנפגעי ניסוי ופיצתה אותם בסכום מגוחך. זוכרים את ילדי תימן? מאות או אלפי ילדים שנעלמו בעזרת המדינה? זוכרים איך עוזי משולם ואנשיו שהעלו את המודעות לפרשה הוצגו ככת הזויה? זוכרים את המתקפה המשטרתית על ביתם? ומה עם הפנתרים השחורים? אלו שהביאו למודעות את העלאת יהודי מדינות ערב שישימשו כחוטבי העצים ושואבי המים של האליטה האשכנזית ששלטה בארץ. זוכרים איך הם הוצגו כעבריינים איך הם נעצרו בכל הזדמנות, איך נפתחו להם תיקים במשטרה והם נכלאו בעקבותיהם? זוכרים את והכל נעשה תוך  הניצול הציני של התקשורת "החופשית" במטרה להכתים את מי שהממשל רוצה להשתיק. שכנעו אותנו שאין עשן בלי אש, זוכרים? 

והעובדות, של אז, מחוברות לאלו של היום,  פשטו כאש בשדה קוצים.  כזו שגם השליטה ברשתות החברתיות לא הצליחה למנוע. כי חושפי האמת, כאז ועד היום,  לא הסכימו לשתוק. לאמת יש דרכים רבות לצאת החוצה. גם לחסום תקשורתית כמה ולהרוג כמה אחרים לא השתיק את האחרים. ואנשים ראו והבינו והמעגל התרחב. יצר ההשרדות האנושי חזק מכל. 

אמרו לנו שאנחנו בעלי חיים, נכון? וההערכה הכי גדולה לבעלי חיים היא ליכולת ההשרדות שלהם. אבולוציה. 

 לאבולוציה יש את היכולת לשלוף מן המוח גם תכונות ויכולות שהודחקו לפני מאות שנים. זה באמת הדבר היפה ביותר בכל הסיפור הזה. אנשים התחילו להתחבר מחדש, חיבורים מנותקים מההפרד ומשול הקיים. "אין שמאל ואין ימין, רק שלטון נגד אזרחים". אנשים התחילו להבין שכל מה שנעשה עד היום היו הפרד ומשול ושליטה כלכלית ששעבדה את כולנו. 

ואנשים אמרו די.

לא כולם, אבל רבים. ומיום ליום יותר ויותר במסע ההתעוררות הזה. מסע היציאה מהמטריקס. 

נכון לעכשיו המלחמה על התודעה נמצאת בשיאה: מספיק אנשים נפגעו מהתרכיב אותו כינו בשם השיווקי "חיסון" כדי שאנשים לא יוכלו להמשיך להתעלם ממה שקורה. אמבולנסים בכמויות מזעזעות. עודף תמותה מטורף. המאמינים בכך שהשלטון ומערכות הבריאות והתקשורת אכן חפצים בטובתם הולכים ומתמעטים. 

אבל הם עדיין בשלטון. 

והשמיים מרוססים כל לילה, כך שבאמצע הקיץ עננות חריגה. 

והשליטה בתקשורת ובמדע ממשיכים לייצר סיפורי שווא להבהרת המציאות, כנגד כל מה שאנשים כבר יודעים.

והשליטה של מערכת הבריאות עדיין מביאה אנשים, באין להם אלטרנטיבה אחרת, לשחר לפתחם של מוסדות הרפואה. 

אבל חושפי השחיתויות והקונספירציות כנגד האנושות ממשיכים לתת מענה. ממשיכים לבבקר ולהסביר את המניע לכל עשיה. 

והמאבק הזה, רבותי, הוא הוא המשמעות הכי גדולה של ההתעוררות האנושית. 

המושגים החדשים שנזרעים בכל מקום הם "אי ציות" ו"הם ניסו לקבור אותנו, אבל הם שכחו שאנחנו זרעים" והמילה היפה מכולם "חיבורים". 

כי המלחמה הכי גדולה כנגד תודעה שיוצרת טרור, הפרד ומשול ותפיסה מעמדית מתבטלת ברגע שאנשים מפסיקים לציית ומתחילים להתחבר זה לזה. ההתעוררות הגדולה ביותר בטבע היא התעוררות של זרע מצומק ומיובש בתוך האדמה. התעוררות שמביאה לצמיחה אישית, לפריחה שמציגה את יופיה לעיניי כל ולפירות שממתיקים לכולם את הנשמה. 

איך המאבק הזה יגמר?

בדיוק כמו בסרטים.

הטוב תמיד מנצח.

ואנחנו, בני האדם, זרעי הטוב נטועים בנו מימיי בראשית. 

טוב שיעלים את הרע לנצח בכוח האחדות, הצמיחה המשותפת והאהבה.